Tillbaka

Septemberrrr

 

 

 

Hej hopp! Första september är här och hösten närmar sig. Börjat bli kyligare och friskare i luften, och bladen har lätt börjat skifta färg utomhus. Mysigt! 

 
Även om jag saknat solen en hel del denna sommar... Får hoppas det blir en fin, solig höst. Men ser fram emot höstregnet också :)
 
Jag och Kiwi har denna sommar flyttat till vår egna lilla lägenhet på typ 22 kvadrat. Det är rätt litet, ett vardagsrum med köksvrå, en liten hall å en liten toa. Ganska lagom som första, även om jag längtar efter någonstans jag ska känna mig mer hemma och at peace. 
 
Just nu är jag inte riktigt.... Planterad här, även om jag överlever. Blir nog mysigare iallafall när jag fått till det mer med inredningen :) Men en dag ska jag finna en plats där jag kan sätta lite mer rötter. Kanske till och med växa några år?
 
Jaja. Det va allt för ett tag! 
 
Hörs ♡

Tillbaka


Kommentarer
Trackback