Tillbaka

Lockar!

Hej hej!

Nu var det ett tag sen jag var här och det närmar sig slutet av mars :) Det har inte hänt så jättemycket än, men det är på g lite grann. Jag testar just nu en medicin mot social fobi - det är iallafall det den är utskriven för, men hoppas den hjälper mot annat med, annars är det väl kanske en annan som gäller. Hoppas också jag ska få en plats på psykiatrin eller vad det heter för att få vidare hjälp me det och annat.

Annars är nog det mesta som vanligt. Just druckit te och tittar när Robin spelar det nya Zelda på sin nya Nintendo Switch ;D Är alldeles strax sängdags. Jag har testad göra lockar i håret, helt utan hårprodukter osv, blev rätt nöjd och har hållt skitbra hela dagen :o Kanske visar nån gång hur^^ Hade lite för kort hår på bakhuvet än bara...

Har också börjat försöka gå på mer promenader igen och så där. Igår var jag och fiskade med pappa i snöstormen xD Vi vart blöta å kalla men det var trevligt! Fick bland dom största abborrarna jag nånsin fått och den var nästan lite läskig, haha... Fick också en djupare köldskada då tån "försvann" i säkert över 40 min innan den sakta kom tillbaka, haha igen!

Det har börjat bli allt vårigare, soligare och ljusare dagar. Men emellanåt kommer nåt riktigt skitväder igen... Men det är på g mot vår! Wohoo! Längtar! 

I helgen lutar det mot en sväng ner på stan och Take Queer med Jenny och Josephine, om jag har möjlighet :) 

I övrigt har vi 2 inneboende ett tag, kaninen Rambo och dvärgpapegojan Alex^^ Så söta! Har också gått en sväng till Bräntis för mig själv och grillat banan, gått på stan och fikat med mamma, vart ute med Robin. Vandrat ner på stan med bland annat Jenny och Josephine och besökt lite krogar, spenderade mesta tiden att promenera dock hahah... Så vart en helt okej början på våren :) 

Men nu.. Är det dags att sova snart! 

Godnatt på er ❤

Tillbaka


Kommentarer
Trackback