Tillbaka

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

God jul och gott nytt år på er alla!! Önskar er ett bra 2017, galet att det gått ännu ett år.
Fast det gör det varje år, haha! Men det går så fort... Så himla fort.
 
Ett av mina "nyårslöften" är att rensa ur gabberoben (garderoben)... Stenhårt!
Hade inte tänkt ut det, men vart så less på alla kläder överallt, så vart passande nu i samband med nyår! ;)
 
Min nyårsafton- och natt firades till en början med min mamma, pappa, Viktor och Robin här hemma hos oss. Vi åt middag tillsamman och såg The BFG, sååå söt, fin och rolig film! Den kommer jag definitivt se fler gånger! Sedan tog vi fram lite småplock som goda korvar, grönsaksstavar med dipp, en frukttallrik, jag hade bakat lite kakor och snittar... Till det lite olika goda drycker :) 
 
Mamma fick spela mitt nya spel, The Last Guardian. Det var lite trixigt först (för oss båda) men det gick väldigt bra till slut och och hon tog sig längre än mig till och med! ;) Kul! 
 
Grabbarna spelade lite HTC Vive som Robin fick i julklapp, den är faktiskt grymt mycket häftigare än jag trodde. Man kan ha väldigt kul med den och man blir väldigt inne i den lilla anda världen den skapar. Lite overkligt när man spelat ett stund att komma tillbaka ut i verkligheten. Så prova en sån om ni får chansen tycker jag! ;) Den är rätt speciell faktiskt :)
 
Vid tovslaget gick vi ut och kollade på lite pangpang, och mötte upp med Jenny och Tony som följde med oss hem och spelade och umgicks och så där. Lite senare kom också Jonathan och jisses som han spelat Viven, haha! 
 
Det var en trevlig kväll och där vid 4-5 nångång hade sista gästerna åkt och Robin och jag tog det lite lugnt i soffan :) Kändes lite mörkt och dystert när alla åkt, men det gick bra efter en stund!
 
Tack för förra året och välkommen 2017, även om du kom lite fort ;)
 
 
 
 
 
Robin har gjort en lite bilstation till sin Vive, där man kan sitta och köra hehe.

Tillbaka


Kommentarer
Trackback