Tillbaka

1 februari!

Jaha! Då hade det gått en till månad. Ba sådär :o
Idag har Robin och jag varit ute och gått till djurmagazinet för lite fågelmat och till Coop för att handla lite. Skulle hämta ut ett paket, men hade dumt nog skrivit det i R's namn och han hade inte med leg, så det gick ju inte. Får göra ett nytt försök imorgon eller så. Jag har blivit förkyld, så är väldigt trött och hängig idag och nu är jag lite hes, men har lunkat på ändå :) Försökt hålla humöret uppe, men det var inte lätt alla gånger... 
 
Ikväll kom lillebror Oskar förbi en stund och hängde. Han skulle titta på en laptop att låna, men den var inget vidare, så det blev inget. Istället ska vi försöka fixa hans stationära, så det blir det nästa gång :)
 
I övrigt så har jag fått en laptop, MacBook, av min älskade ♥. Thenk jo! :*
 
Faktiskt väldigt skönt, speciellt nu då min mobil bestämt sig för att ge upp. Eller snarare skärmen, den har fått zombievirus av något slag, hahaha. Snart börjar den väl äta upp andra mobiler! Började med ett litet blått parti på skärmen, och lite rosa längst upp och nu är den nästan svart... HAHA xD Så den är ju körd alldeles snart... Den har kämpat på bra dock med alla smällar den fått och allt vatten den har fått i sig osv.
 
Förra veckan bodde Jenny här mesta dels av veckan medan Robin övergav mig och drog till Stockholm, hehe. Vi har pimplat, sett film, vart hundvakt, vart och åkt skridskor/spark, grävt ut en grillplats på baksidan, testat lite nya vegorecept, drog fram grillen och grillade, haha! Med mera.. Vad en mysig vecka :D
 
Nu ska jag se lite PewDiePie (ja, du läste rätt) och fika lite innan jag ska försöka ta mig i säng :)
 
 
Den ser värre ut nu, hahaha... ÅH! (Ett skrattigt ÅH alltså).
Så blir att försöka beställa en ny snart. Mitt abbonnemang har ju ändå gått ut, så det ska väl förnyas :)
 
Godnatt allihopa! :)

Tillbaka


Kommentarer
Trackback