Tillbaka

Snabb uppdate.

Idag har det, förutom en morgondusch, blivit mellisfika ute i solen :) Tog med mig två mackor och lite nypressad apelsinjuice och satt mig på en bänk och åt. Lite picknick sådär ;)

Efter det en promenad på Willys med Robin och sedan hem för att påbörja maten när vi kom hem. Jättegod mat med stekta grönsaker, nån potatisgratäng-tjosan och fläsk för mig/vegoburgare för Robin :)

Vi städade och diskade lite. Robin spelade pch jag tänkte rensa lingon när Jenny kom förbi :) Rensade och pratade lite och efter en stund kom Tony också^^. När dom båda började somna i soffan (så kul var vi haha) så drog dom sig hemåt  och jag kokade sylt.

Gjorde min allra första egna lingonsylt :D

Nu är det ba raka vägen i säng som gäller. Imorgon blir det eventuellt en tur i skogen igen för att leta svamp :) Godnatt!







Robins bild;

Tillbaka


Kommentarer
Trackback