Tillbaka

Hejsan!

Varit ute å prominixat med Jenny idag! Trevligt^^ Lite kallt, men trevligt att gå med Jenny och få snacka med henne och slippa sitta inne hela dagen! Vi vart "förföljda" av en 8-åring som ville ha cigg och var jättedryg. Han var 13 dock, men såg ut som max 8-9. Till slut stack han. Sedan gick vi hem, hon till sig och jag till mig. Dååå hade jag inget att göra och kände mig lite nere och rastlös, så åkte buss till Röbäck  och hem x) Jag kom hem och då gjorde mamma mangopuré åt mig! Ska käka det nu tillsammans med lite glass och se film^^ "Life or something like it" ska jag se. Sen om jag får tråkigt ska jag se "Gåsa pelle" och/eller "Buzz Lightyear" xD Så har jag också med mig en säsong av "Two and a half men", kanske ser lite på det också. Sen där vid 8 på morgon ska jag dra mig till skolan, och hoppas av hela mitt hjärta att jag får med mig Ludde! ♥ :)


-För övrigt vill jag berätta att jag saknar Robin, det känns som jag varit ifrån han jättelänge nu och dessutom fryser jag ju!

 

Vill också säga att provet gick dåligt, för jag var inte alls pigg imorse, var både trött och full med slem i hals och näsa, it was horrible, så jag for inte till skolan x) AJA, glassen smälter och så vidare!

 

(Åååh, gud va mjölk är gott!)

 

Tjululu! :o)

Tillbaka


Kommentarer
Robin Columbus säger:

Jag saknar dig med! :) <3

2011-03-30 | 17:32:09
Trackback