Tillbaka

Myspys :]

Är sjuk, är snuvig och hostar och shit. Ska bli såå skönt med en hemmadag, bara ligga hemma och se film, vila och mysa, med den härliga värmen från täcket, tänka & ba ta det lugnt ;)

Om jag orkar blire kanske stan senare med Lydia, men jag tror inte det :) Får se.

Jag vet inte varför, men jag älskar dom klassiska tecknade Disney-filmerna,
såg Aladdin igår ochh nu ska jag se Jafars återkomst :] Ha det så bra!
Peace, love!






PS. Ludde, du är en av dom modigaste jag vet! Damn it! ;o
<3
YOU FCKN DID IT

Tillbaka


Kommentarer
Azhar Alrahimy säger:

MIKKA!

2010-03-02 | 13:07:54
Bloggadress: http://lillazzish.blogg.se/
Milla säger:

Ja, visst är det dom bästa filmerna? Inget slår Disney's klassiker! Jag ska samla ihop dom (tips till födelsedagen... om 10 månader!)

2010-03-03 | 10:37:41
Trackback