Tillbaka

Fruuuuukt ❤

Nu ska jag äta värsta frukt&bär-mixen medan mitt hår blir allt mer färgat! Testat min nya organiska hårfärg idag :D Den var minst sagt speciell. Kommer mer om den senare ;)


Annars har jag varit på ett möte i stan och hängt med Jenny idag^^ Hittade en fin tröja till Robin och en jultröja till mig :) Vi åt varsin svindyra men supergoda smoothie :D Även om den jag åt förra gången var ännu godare.


Vi var också på hamnis en stund, hade inte så mycket att göra där men träffade iallafall Oskar och Anders två sekunder :) När jag kom hem blev det en supersnabb tur tull djurmagazinet för att köpa hö, såg i sista sekund att Ebba hade slut. Sedan middag som älsklingen hade lagat :) Beställt en julklapp idag också^^ Hihi.
...Nä, nu vill jag äta frukt och bär, godnatt på er!

Tillbaka


Kommentarer
Trackback